חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות כלה צמודות

ישנם לא מעט טרנדים בעולם שמלות הכלה בשנים האחרונות, שמביאים עימם שלל של סגנונות מעניינים ויוצאי דופן לסלוני הכלות ברחבי העולם. אך יש סגנון אחד שלעולם יישאר קלאסי, על זמני ומהודר – והוא שמלות כלה צמודות. במאמר זה נספר לכם כל מה שצריך לדעת על שמלות כלה צמודות, איך לעצב אותן נכון, איך לשלב את שאר הלוק שלכן איתן והיכן למצוא אותן. כל הפרטים ממש פה.

 

לאילו כלות יתאימו שמלות כלה צמודות

היופי הוא שכל אחת יכולה ללבוש שמלות כלה צמודות. שמלות כלה צמודות שמעוצבות נכון, שמתאימות לגוף שלך באופן מושלם ומחמיאות לכל הקימורים שבך, יכולות להתאים לכל אחת לא משנה מהו מבנה גופה. מה שצריך בכדי לגרום להן לעבוד על כל אחת הוא התאמה אישית, והן יוכלו להחמיא לך ולהדגיש את כל מה שאת אוהבת בעצמך.

 

מהם היתרונות של שמלות כלה צמודות

אז מה הם היתרונות בבחירת שמלות כלה צמודות? שמלות כלה צמודות מדגישות את כל היופי הטבעי שלך, מחמיאות לקימורים שבגופך ומציגות את האני האותנטי שלך, שאת יכולה להרגיש בו הכי בנוח בעולם. שמלות כלה צמודות ללא חצאית גדולה ומסורבלת יכולות להעניק לך את האפשרות לרקוד ולהתהלך בנוחות במהלך הערב, מבלי להתעסק עם הרבה בד או חצאית ענקית שתסרבל אותך ותמנע ממך לרקוד ולהשתולל במסיבה שלך.

 

אילו סגנונות קיימים עבור שמלות כלה צמודות

באילו סגנונות אפשר למצוא כיום שמלות כלה צמודות?

שמלות כלה צמודות עם שובל ארוך

סגנון פופולארי מאוד הוא שמלות כלה צמודות עם שובל ארוך. השובל משחק תפקיד בכך שהוא מאריך את הסילואטה שלך ונותן לה מראה אלגנטי ומלכותי. תוכלי לבחור שובל מבד סאטן או שובל תחרה, שיכניס אפילו עוד יותר עניין וייחודיות לשמלה שלך.

שמלות כלה צמודות בסטייל Atelier

שמלות כלה בסטייל Atelier הפכו פופולאריות מאוד בשנים האחרונות, שכן יש להן סילואטה מיוחדת ויוצאת דופן שלא רואים כל יום. סילואטת ה- Atelier מעניקה לגופך מראה מאוזן והרמוני, ויחד עם זאת מכניסה עניין לשמלה שלך.

שמלות כלה צמודות קלאסיות

שמלת כלה לא חייבת להיות מלאה באלמנטים נוספים – וישנן כלות שיעדיפו שמלות כלה צמודות וחלקות, מבד פשוט ו׳נקי׳ מתוספות – למראה קלאסי, מעודן, נשי ואלגנטי.

שמלות כלה צמודות עם שרוולי תחרה

דרך מעולה להוסיף עניין וריגוש לשמלת הכלה שלך באם היא צמודה, הוא להוסיף לה אלמנט כמו שרוול תחרה. שרוול התחרה יחמיא לשמלה שלך וייצור מראה אחיד והרמוניה בין השמלה לשאר חלקי הגוף החשופים, שכן השרוולים הארוכים גם הם יהיו צמודים לגוף כמו השמלה.

 

איך ליצור לוק עם שמלות כלה צמודות

אז אחרי שבחרת לך שמלת כלה בסגנון צמוד, איך תוכלי לאבזר אותה ולהפוך אותה ללוק מהודק והרמוני ליום המיוחד שלך? הנה מספר טיפים חשובים:

בחרו באקססוריז שישתלבו עם השמלה

אחרי שבחרת שמלת כלה, בייחוד אם היא שמלת כלה צמודה, חשוב שתאבזרי אותה באופן חכם. שמלת הלכה שלך היא אמנם לוק מדהים ומיוחד בפני עצמו, אבל בשביל להפוך אותו לקצת יותר ׳את׳ – הוסיפי לו אקססוריז יפים ומיוחדים שאת אוהבת, שיעזרו לאישיות שלך לצאת החוצה ולתת הרמוניה למראה שלך בעוד את צועדת אל עבר החופה או רוקדת ברחבה עם כל החברים. רעיונות לאקססוריז יכולים להיות:

  • כפפות ארוכות או שרוולי תחרה שאפשר לנתק ולחבר לשמלה
  • שזירת פרחים או אלמנט קישוטי אחר בשיער כחלק מהתסרוקת
  • עגילים מיוחדים שיתאימו בצבעם לזר הפרחים שלך או לחליפה של בן או בת זוגך
  • סט שרשרת ועגילים תואמים עם אלמנט מיוחד וגדול שישדרג לך את הלוק

התאימו נעליים

הנעליים שתבחרי לנעול ביום החתונה שלך לא רק יהוו אלמנט אופנתי ואסתטי ללוק שלך, אלא גם יקבעו כמה תרגישי בנוח להתרוצץ בין שולחנות, לרקוד עם בן הזוג שלך או לעשות כיף עם חברים במהלך הערב. חשוב מאוד שתנעלי נעליים שתרגישי בהן בנוח – ואנחנו ממליצים בחום להביא איתך זוג נעליים נוסף שישמש אותך בריקודים, שיהיה ללא עקב, נמוך ונוח יותר מהזוג שאיתו תצעדי לחופה ולטקס עצמו. תוכלי לבחור מבין סגנונות רבים של נעליים, בין אם את מאלו שמסוגלות להתמודד עם עקבים גבוהים או מאלו שעדיף שיוותרו על כמה סנטימטרים בשביל לא למעוד. תוכלי לשלב עם הנעליים שלך גם תכשיט או עיטור על הקרסול שלך, שיהפוך את הלוק ליותר חגיגי ומיוחד.

בחרו הינומה בסגנון דומה

במידה ואת בוחרת להוסיף הינומה ללוק יום החתונה שלך – ואנחנו ממליצות על כך, שכו הינומה היא אביזר חגיגי ומיוחד לכלות – חשוב להתאים את ההינומה שלך לשאר השמלה. מה הכוונה? במידה והשמלה שלך מלאה בתחרה, קישוטים ואלמנטים נוספים, בחרי הינומה שמתאימה לשמלה אך בלי המון אלמנטים משל עצמה – בכדי לא ליצור עומס. או ההפך – אם השמלה שלך פשוטה מאוד, בקווים נקיים ומבד חלק ללא שום אלמנטים, שקלי אולי לבחור הינומה עם טיפת תחרה, או אלמנט מיוחד שישדרג את הלוק שלך לחגיגי יותר.

 

איך לבחור סלון שמלות כלה עבור שמלות כלה צמודות?

כשאת ניגשת לבחור סלון כלה עבור השמלה המיוחדת שלך, חשוב לוודא את הדברים הבאים:

  • סלון הכלה שתבחרי מעניק שירות אישי ויצור עבורך אווירה אינטימית ונעימה, כמו סלון שמלות כלה – לירון פרטוש
  • סלון שיאפשר לך לבצע התאמה אישית מקיפה של כל השמלה בכדי שהיא תרגיש הכי ׳את׳ שיש
  • סלון אשר מאפשר השכרה של שמלות כלה ולא רק מכירה שלהן
  • סלון המציע מחירים נוחים לכל כיס, בלי לוותר על שמלות איכותיות ויוצאות דופן – כמו סלון הכלות של לירון פרטוש

 

לסיכום

שמלות כלה צמודות הן בחירה נפלאה לכלה שרוצה לרקוד בהנאה, ולהתהדר בלוק מחמיא, קלאסי וורסטילי שהיא יכולה לתת לו את הטאץ׳ האישי שלה. צרו קשר עם סלון שמלות כלה – לירון פרטוש בכדי לעצב לעצמכן את שמלת החלומות שלכן שתלווה אתכן ביום המרגש ביותר בחייכן.

שמלות כלה צמודות

על מה דיברנו במאמר?
לתיאום פגישה

מלאי את הטופס ונחזור אליך בהקדם.