חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות כלה כפריות

מתוך טרנדים רבים שמופיעים בעולם האופנה בשנים האחרונות, טרנד ה – Cottage Core הוא מבין הבולטים ששולטים כרגע בסצנת האופנה הבינלאומית. מדובר בטרנד עם ניחוח וינטג׳י שמקורו בהיסטוריה של האופנה לפני שנים רבות, אך גם כיום הוא נשאר פופולארי ורלוונטי מתמיד עבור נשים רבות. במאמר זה נספר לכן את כל מה שצריך לדעת על שמלות כלה כפריות, איך הן מתקשרות לטרנד הנ״ל ולאיזו כלה הן יתאימו. כל הפרטים ממש פה.

 

מהו טרנד ה – Cottage Core ואיך שמלות כלה כפריות קשורות אליו

הטרנד Cottage Core הוא טרנד בעולם האופנה שקיים כבר שנים רבות אך ממשיך ועולה בפופולאריות שלו, בעיקר בשנים האחרונות. הוא מאופיין בפרטי לבוש שלוקחים השראה גדולה מבגדים כפריים אירופאים, הן מסוג הבדים, הצבעים, העיטורים והרקמות, הפשטות והאופי המשוחרר והנינוח. ישנם מספר תתי-זרמים בתוך הטרנד הזה, כך שכל אחד שאוהב את הסטייל הוינטג׳י והנוסטלגי יוכל למצוא את הנישה שלו.

 

מה הן בעצם שמלות כלה כפריות

שמלות כלה כפריות הן שמלות כלה המתאפיינות במראה המזכיר בגדי כפר במובן שהן פשוטות יחסית, בסגנון וינטג׳, ללא אלמנטים מרובים, ללא מחוך, משוחררות, רכות ונוחות. לא יהיו בהן אלמנטים מודרניים כלשהם, והן יתנו תחושה רומנטית, נשית, נעימה ומקושרת לטבע ולכפריות. במידה והן לא חלקות לחלוטין, שמלות כלה כפריות יהיו מעוטרות ברקמה עדינה של תחרה, או רקמה פרחונית קטנה ועדינה.

 

למי יתאימו שמלות כלה כפריות

כלה שאוהבת את סגנון ה- Cottage Core ומעוניינת שהחתונה שלה תתאפיין בסגנון הזה, תתאהב בשמלות כלה כפריות ותרגיש בהן בנוח יותר מכל סגנון אחר. במידה ואת כלה שנהנית לזוז, לרקוד, לנוע ולרחף במהלך הערב מבלי לדאוג שהשמלה שלך תגביל את טווח התנועה שלך או לא תאפשר לך להשתולל על הרחבה, שמלות כלה כפריות הן בדיוק מה שאת מחפשת. מי שמתכננת חתונה בטבע, בים אם בחורשה, יער, על שפת הים, בשדה מלא פרחים או בקתה קטנה ורומנטית, תמצא ששמלות כלה בסגנון כפרי הן האלמנט המושלם שישתלב באופן הרמוני עם שאר הקונספט של החתונה.

 

אילו סוגים של שמלות כלה כפריות קיימות כיום

כיום ישנו מגוון רחב מאוד של שמלות כלה השואבות השראה מהסגנון הכפרי, וכל מעצב או מעצבת שמלות כלה מעניקים את הטוויסט שלהם על הסגנון בכדי להפוך כל שמלה למיוחדת במינה. לדוגמא:

  • שמלות כלה כפריות עם שרוולים נפולים – למראה משוחרר ונשי
  • שמלות כלה כפריות עם שרוולים נפוחים – למראה רומנטי וחגיגי
  • שמלות כלה כפריות עם מותן גבוהה – למראה וינטג׳י מובהק
  • שמלות כלה כפריות עם חצאית מלאה ושובל ארוך – למראה נסיכותי וחגיגי במיוחד

כל אחת יכולה לבחור במעצבת שמלות כלה המכירה את הסגנון ולעבוד איתה בכדי ליצור שמלת כלה בסגנון כפרי על אלמנטים מיוחדים שמחמיאים לגופה ויגשימו את כל החלומות שלה.

 

עם מה ניתן לשלב שמלות כלה כפריות

בשל העובדה שכל הטרנד שסובב סביב שמלות כלה כפריות הוא בעל מאפיינים כפריים וטבעיים יותר, גם האקססוריז שישתלבו באופן הכי הרמוני ויפה עם שמלות כלה כפריות יצטרכו להיות דומים בסגנון. הנה מספר דוגמאות לאקססוריז שיתאימו לשמלות מהסוג הזה:

  • כפפות תחרה ארוכות
  • זר פרחים קלוע בשיער
  • סנדלים או נעלי עור פשוטות
  • הינומה ששזורים בה פרחים עדינים
  • תכשיטים פשוטים ועדינים ללא אלמנטים נוצצים
  • איפור מינימליסטי ועיצוב שיער משוחרר וטבעי

 

איפה ניתן למצוא את השמלה הכפרית המושלמת

לירון פרטוש – סטודיו שמלות כלה הינו סלון כלות המתמחה במגוון רחב של סגנונות, אחד מהם הוא הסגנון הכפרי. כלות רבות בוחרות ליצור את שמלת הכלה שלהם אצל סלון הכלות של לירון פרטוש, והסיבות לכך רבות:

 

טווח מידות שמתאים לכל אחת

הצוות של לירון פרטוש יודע כי כל אישה היא מיוחדת במינה, בעלת מבנה גוף שונה עם היקפים משתנים, ולכן שם דגש גדול מאוד על אינקלוסיביות בטווח המידות שהסלון מציע. כל אישה תוכל למצוא את שמלת החלומות שלה בסלון של לירון פרטוש, לא משנה באיזו קטגוריה היא נמצאת בטווח המידות. הצוות של הסלון ידע להתאים עבורך את סגנון השמלה שיחמיא לגופך באופן המושלם ביותר בכדי שתרגישי הכי מדהים שיש ביום המיוחד שלך.

 

מחירים נוחים

סלון הכלות של לירון פרטוש מציע מחירים נוחים ואטרקטיביים, שיאפשרו לך למצוא את שמלת חלומותייך מבלי להצטרך למשכן את הבית מחדש. תוכלי למצוא שמלות בטווח מחירים רחב ולהחליט על תקציב בעזרתו צוות הסלון יציע לך שמלות רלוונטיות.

לסייל שמלות הכלה שלנו לחצי כאן >>>

 

ליווי אישי עד שהשמלה מושלמת

צוות הסלון של לירון פרטוש מכיר את תהליכי עיצוב ויצירת שמלות כלה כמו את כף ידו, ועל כן הם דוגלים בליווי אישי וצמוד עד שהשמלה שלך יוצאת מושלמת ואת צועדת איתה בדרך לחופה. תוכלי לשאול את כל השאלות, להתייעץ לגבי כל פרט ופרט, וליהנות משירו לקוחות נעים ואווירה כיפית ואינטימית שתעזור לך לבחור נכון.

 

שמלות כלה כפריות בעיצוב אישי או שמלות מוכנות

הסלון מאפשר ללקוחותיו לעצב עם מעצבת מומחית שמלת כלה מההתחלה ועד הסוף, או לבחור בשמלה מוכנה ולבצע בה התאמו ושינויים שישתלבו עם הטעם האישי שלהן וייצגו אותן בצורה הכי אותנטית שיש.

 

אפשרות למכירה או השכרה

לירון פרטוש סלון שמלות כלה מאפשר ללקוחותיו לבחור בין רכישה של שמלה לבין השכרה של שמלה – כך שלא משנה מה יותר מתאים לך, תוכלי להתאים את התהליך והמוצר הסופי שלך כפי שתרצי.

 

בחירת הזוגות כבר שנה רביעית ברציפות באתר mit 4 mit

סטודיו שמלות הכלה של לירון פרטוש נבחר כבר שנה רביעית ברציפות להיות בחירת הזוגות באתר הנחשק mit 4 mit – כך שאין ספק שאת בידיים טובות ומיומנות עם קהל לקוחות מרוצה.

 

לסיכום

שמלות כלה כפריות עולות במדד הפופולאריות שלהן בשנים האחרונות, וכל כלה שמעוניינת בתחושה קלילה, פשוטה אך אלגנטית, נשית ומשוחררת, תוכל למצוא את עצמה בסגנון הכפרי. סלון הכלות של לירון פרטוש ישמחו לעמוד לשירותך וליצור לך שמלת כלה כפרית מהסרטים, צרי איתנו קשר עוד היום!

שמלות כלה כפריות - סטודיו לירון פרטוש
שמלות כלה כפריות
על מה דיברנו במאמר?
לתיאום פגישה

מלאי את הטופס ונחזור אליך בהקדם.