חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות כלה מחוך

שמלת "מרטין"

לתמונות נוספות

שמלת "מרטין"

לתמונות נוספות

שמלת "איב"

לתמונות נוספות

שמלת "איב"

לתמונות נוספות

אוברול "סימון"

לתמונות נוספות

אוברול "סימון"

לתמונות נוספות

שמלת "רום"

לתמונות נוספות

שמלת "רום"

לתמונות נוספות

שמלת "רובי"

לתמונות נוספות

שמלת "רובי"

לתמונות נוספות

שמלת "מלודי"

לתמונות נוספות

שמלת "מלודי"

לתמונות נוספות

שמלת "בל"

לתמונות נוספות

שמלת "בל"

לתמונות נוספות

שמלת "ג'ייד"

לתמונות נוספות

שמלת "ג'ייד"

לתמונות נוספות

שמלת "אופל"

לתמונות נוספות

שמלת "אופל"

לתמונות נוספות

שמלת "פרלה"

לתמונות נוספות

שמלת "פרלה"

לתמונות נוספות

שמלת "אמבר"

לתמונות נוספות

שמלת "אמבר"

לתמונות נוספות

שמלת "ריטה"

לתמונות נוספות

שמלת "ריטה"

לתמונות נוספות
לקביעת פגישת התרשמות בסטודיו

רוצה לקבל ייעוץ לגבי שמלת כלה? להגיע להתרשמות אצלנו בסטודיו? מלאי את הטופס ונענה לך בהקדם האפשרי.

המחוך הוא אלמנט שמוטמע בתוך האופנה כבר מאות של שנים, ולמרות שהמטרה שלו השתנתה עם הזמן, הוא נשאר אלמנט משמעותי ואופנתי שמותגי אופנה רבים עדיין בוחרים לשלב בעיצויבם גם כיום. כאשר אנחנו ניגשות לרכוש שמלת כלה, כדאי שניקח בחשבון את כל הסגנונות ונבין מה הכי יתאים לנו. אז מדוע כדאי לבחור שמלות כלה מחוך? מה צריך לדעת לפני שבוחרים והיכן הכי כדאי לקנות אחת? כל הפרטים הללו ועוד במאמר שלפניכן.

מאיפה בעצם הגיעו שמלות כלה מחוך

מאיפה הגיע אלינו המחוך? המחוך הוא פריט לבוש שנראה לראשונה בסביבות המאה ה-16, ונשאר חלק מהותי מהאופנה הנשית למשך מאות של שנים. בתחילת דרכו המחוך נויד לשמש כמעין הלבשה תחתונה, לתמוך באיברים שונים וליצור סילואטה מיוחדת שתתאים לאופנת התקופה הספציפית. כיום, המחוך הוא חלק מארון הבגדים של האישה המודרנית במגוון צורות ורמות של השפעה, כמו חולצות, גופיות, חולצות סטרפלס, ושמלות ערב. כמובן שההשפעה לא פסחה על עולם שמלות הכלה, וכך קיבלנו שמלות כלה מחוך.

מה מיוחד לגבי שמלות כלה מחוך

אז למה לבחור שמלות כלה מחוך? מה מייחד אותן, איך הן שונות משמלות כלה רגילות? ובכן, שמלות כלה מחוך הן שמלות המשלבות בתוכן את אלמנט המחוך, במגוון רב של תצורות ועיצובים. מה שמשותף לכולן הוא מבנו הייחודי של המחוך, שתומך בחזה, מדגיש את הקימורים של הגוף ומחמיא מאוד לאיזור המותן, מושך אותה מעט פנימה ויוצר חלוקה ברורה בין איזורי הגוף. מה עוד מיוחד בשמלות בעלות מחוך?

עיצוב ייחודי

שמלות כלה מחוך שונות משמלות כלה אחרו, בשל עיצובן הייחודי. המחוך הוא אלמנט בולט שמצד אחד מדגיש איזור מסוים – את המותן – ומצד שני מאפשר לשאר השמלה להתנהג במגוון דרכים: ליפול בעדינות בבד נשפך, להתרחב לצדדים לחצאית עם נפח ומראה מלכותי, להשתרך בשובל ארוך אחורה וכן ליצור גזרת A – ליין שמחמיאה לכל סוגי הגוף. בחירה בשמלת כלה עם מחוך היא בחירה באופציה המיוחדת ויוצאת הדופן שתגרום ליום שלך להיות אף יותר ייחודי.

וורסטיליות

ישנן דרכים רבות לשלב מחוך בשמלת הכלה שלך וליצור שמלת כלה מחוך. אלמנט המחוך ישתלב במגוון עצום של סגנונות בעולם שמלות הכלה, בין אם את מחפשת שמלה קצרה או ארוכה, עם שרוולים ארוכים או אוף דה שולדר, שמלה עם סילואטה קלאסית או שמלה עם תחרה. שמלות כלה מחוך הן פתרון מושלם לכלה שמחפשת אלמנט ייחודי מבלי להתרחק יותר מידי מסילואט קלאסי של שמלת כלה, כי ניתן לעצב את השמלה

מחמיא לכולן

היופי בקונספט של שמלות כלה מחוך הוא שניתן ליצור אותן ככה שהן יחמיאו לכולן – לא משנה הגזרה, הרוחב או הגובה. ניתן להתאים את צורת הפתח של המחוך – מלבני, עגול, משולש, שילוב של שניים מהם וכולי, וכן את שרוולי השמלה, איך הם מתחברים למחוך (אם בכלל) מאיזה חומר הם עשויים ביחס למחוך ועוד. ישנם כל כך הרבה פרטים קטנים שניתן להתאים בכדי שיקלעו בול לטעם שלך ויחמיא לכל אחת. שמלות כלה מחוך הן בחירה ורסטילית ומחמיאה לכל כלה.

כיצד לבחור שמלות כלה מחוך?

אז הבנת שאת מעוניינת בשילוב מחוך כחלק משמלת הכלה שלך, מעולה. איך ממשיכות מכאן? ועם מי כדאי לבצע את התהליך?

החליטי אם את מעוניינת בלוק פשוט או מתוחכם

שמלות כלה מחוך הן דרך נפלאה להכניס ייחודיות ליום המרגש שלך ולהעניק לך לוק מדהים ורומנטי בלי הרבה מאמץ מצידך. נוכחות המחוך חזקה מספיק בשביל להשפיע על ייחודיות המראה שלך גם כששאר השמלה יחסית פשוטה. לכן, את יכולה להחליט ששאר עיצוב השמלה יהיה פשוט יחסית, מבלי עיטורים רבים או ערבובים של סוגי בדים. שמלות כלה מחוך הן סטייטמנט בשל עצמו ואת יכולה לבחור ללכת על אלמנט מרכזי אחד ולתת לו לדבר בשם עצמו.

בחרי במעצבת שמלות כלה שיודעת להתאים את השמלה לגזרתך

שמלת הכלה שלך היא חלק כל כך חשוב מיום החתונה שלך, תופיע בכל התמונות והסרטונים שיהפכו לזיכרונות הכי מתוקים שלך ושל בחיר או בחירת ליבך, ועל כן חשוב להתאים אותה אל הגזרה שלך ואל הגוף שלך. מעצבת כלה המנוסה בהתאמת השמלות אל לקוחותיה, כמו לירון פרטוש, תוכל לוודא כי את יוצאת מהתהליך עם שמלה שתעטוף אותך באופן הכי מחמיא שיש.

הפכי את התהליך לכמה שיותר מרגיע עבורך

בחירת שמלת כלה היא מאורע מרגש ומסעיר, ובסופו את אמורה לצאת על פריט הלבוש הכי חשוב שאי פעם תעצבי או תרכשי, או תלבשי. ככזה, התהליך יכול להיות מורט עצבים ומלחיץ אם הוא לא נעשה עם האנשים הנכונים באווירה הנכונה. בחרי בסטודיו לעיצוב שמלות כלה שמעניק אווירה אינטימית ונעימה, כמו סטודיו שמלות הכלה של לירון פרטוש, המעניק יחס אישי לכל לקוחה, אווירה נעימה ומרגיעה, צוות מקצועי עם שנים של ניסיון, וחוויה אינטימית ומיוחדת שתשאיר אותך עם התרגשות לקראת החתונה ולא סטרס ועצבים.

השקיעי זמן במחקר אך תישארי עם ראש פתוח

נכון, להגיע לתהליך בחירת שמלות כלה מחוך עם ידע מקדים, רעיונות וכיוון כללי זה מעולה – אבל חשוב גם שתסמכי על מעצבת הכלה שלך, ותתני לה להציע לך רעיונות ואלמנטים מיוחדים שיהפכו את השמלה שלך ללא פחות ממושלמת. סטודיו שמלות הכלה של לירון פרטוש מבטיח לך לתת מקום של כבוד לטעם ולאישיות שלך ולשקף אותם בשמלה שתבחרי.

לסיכום

בתור כלה עתידית, חשוב שתכירי את מגוון האפשרויות המוצבות בפנייך מבחינת סגנונות לשמלת הכלה שתלבשי. שמלות כלה מחוך הן דרך מעולה לשלב אלמנט מעניין וייחודי בשמלה החגיגית שלך, ולהפוך את היום שלך לקצת יותר מיוחד ומרגש. צוות הסטודיו של לירון פרטוש ישמחו לעמוד לרשותך מהתחלת התהליך ועד שתצעדי אל החופה בשמלת חלומותייך.

שמלות כלה מחוך
שמלות כלה מחוך
לתיאום פגישה

מלאי את הטופס ונחזור אליך בהקדם.