חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלת כלה שרוולים קצרים

שמלת "אלן"

לתמונות נוספות

שמלת "אלן"

לתמונות נוספות

שמלת "רובי"

לתמונות נוספות

שמלת "רובי"

לתמונות נוספות

שמלת "אליס"

לתמונות נוספות

שמלת "אליס"

לתמונות נוספות

שמלת "רוז"

לתמונות נוספות

שמלת "רוז"

לתמונות נוספות
לקביעת פגישת התרשמות בסטודיו

רוצה לקבל ייעוץ לגבי שמלת כלה? להגיע להתרשמות אצלנו בסטודיו? מלאי את הטופס ונענה לך בהקדם האפשרי.

שמלות כלה הן חלק ענק מהתרבות והמסורת שלנו, השמלות עוברות מדור לדור, מייצרות גלים בעולם האופנה וכמובן הופכות את היום המיוחד שלנו למושלם. שמלות הכלה עם השרוול הקצר הן ההגדרה לקלאס- שמלה פשוטה, עדינה, נוחה ונשית. בין אם את כלה קלאסית, כלת קיץ או כלה שאוהבת את הסגנון הפשוט- שמלות השרוול הקצר הן השמלות בשבילך.

מהן שמלות כלה?

שמלות כלה הן שמלות מסורתיות שנהוג ללבוש בטקס הנישואים. אצלנו בארץ נהוג ללבוש שמלות לבנות, לרוב כאלו שמגיעות עם בד איכותי וחלק או בד מיוחד ומלא תחרה. השמלות מגיעות בהמון גזרות בינהן שמלות הסטרפלס, השמלות הארוכות, שמלות כלה צמודות או שמלות הנסיכה הנפוחות. עולם שמלות הכלה הוא גדול ומגוון. אחד מהסגנונות הנפוצים ביותר הן השמלות עם השרוול הקצר- גם הן מגיעות בלא מעט סגנונות; שרוולים נפוחים מטול, שרוולים קצרים ומודגשים או שרוולים עדינים ונשפכים- כולם חולקים את היתרונות הרבים של שמלות הכלה עם השרוולים הקצרים.

יתרונות השרוולים הקצרים

שמלות הכלה עם השרוולים הקצרים הם ההגדרה לשמלות קלאסיות ופשוטות. השרוול הקצר מייצר מראה נשי, אל זמני, קלאסי ומסורתי ועם זאת הוא לא כבד ומציע בדיוק את מידת הכיסוי המתאימה. בנוסף הסגנונות השונים של השרוולים מציעים מגוון רחב של אפשרויות וסגנונות לשמלת הכלה. הנה שלושת היתרונות הבולטים ביותר בשרוולים הקצרים:

1- נוחות: שמלות השרוול הקצר ידועות בנוחות המדהימה שלהן. רצועות דקות עלולות להחליק מהכתף, שרוולים ארוכים עלולים להכביד או להתלכלך בקלות ושרוולים קצרים מנצחים מכל הבחינות. השרוולים הקצרים מציעים את הנוחות של השרוולים מבלי הסרבול של השרוולים הארוכים.

2- כיסוי: לכלות שמעדיפות מראה יותר צנוע, השרוולים הקצרים מציעים כיסוי לאזור הכתפיים. הכיסוי מתאים גם לכלות צנועות וגם לכלות שפחות אוהבות את מראה הידיים שלהן בגופייה. נשים רבות מרגישות לעתים חוסר ביטחון באזור הכתפיים והידיים העליונות ולכן השרוול הקצר יכול להיות הפתרון המושלם.

3- וורסטיליות: אחד היתרונות המובהקים של השרוולים הקצרים היא הוורסטיליות שהם מציעים. השרוולים מגיעים בלא מעט סגנונות בהתאם לסוג הבד ממנו הם עשויים- כל שרוול משנה לחלוטין את מראה השמלה. שרוולי טול לדוגמא מציעים מראה רומנטי ומתוק, שרוולי תחרה צמודים מייצרים מראה מסורתי ווינטג׳, שרוולי פעמון מסאטן לדוגמא מייצרים מראה עדין ומלא חן.

הסגנונות השונים

כמו שתיארנו ביתרון הורסטליות השרוולים הקצרים מצויינים ביכולת לייצר לוקים שונים של שמלות כלה. האפשרויות השונות הן כל כך מגוונות והן נחלקות לסגנונות שונים ולסוגי בד שונים. הנה ששת הסגנונות הנפוצים ביותר שתוכלו למצוא בשמלות שרוול קצר:

1.שרוולי כובע: שרוולי הכובע הם שרוולים קצרים שנראים כמו מעין חתיכת בד שנחה על הכתף אך לא ממשיכה אל הזרוע. השרוולים מזכירים מעט את סטייל כריות הכתפיים של שנות ה-70. שרווולי הכובע הם הפתרון המושלם לכלות שמחפשות לכסות יותר באזור הצוואר אך רוצות חופש באזור הידיים.

2.שרוולי ¾: שרוולי השלושה רבעים הם שרוולים מעט ארוכים יותר משרוולים קצרים אך הם גם לא שרוולים ארוכים. לרוב השרוולים הללו מתאימים לכלות שמחפשות להסתיר את המרפק מטעמי צניעות או העדפה אישית. השרוולים הללו מייצרים מראה קלאסי ועדין אך עדיין מתאימים לחתונות קיץ וצהריים.

3.שרוולי פעמון: שרוולי הפעמון מייצרים את המראה הדרמטי ביותר מבין כל השרוולים. לרוב השרוולים נפוחים באזור המרכז של השרוול ונאספים בקצה בגומייה שמייצרת מראה של פעמון. השרוולים הללו מייצרים מראה מאוד רומנטי ודרמטי שמזכיר מעט שמלות מהאגדות של פעם. שרוולי הפעמון יכולים גם להגיע מנותקים מהשמלה ולשבת בצידי הידיים בלי להתחבר לחלק הצוואר- מה שהופך אותם לחלק שניתן להוסיף ולהוריד לפי העדפה במהלך האירוע.

4.שרוולים נפוחים: השרוולים הנפוחים גם הם מייצרים מראה מאוד דרמטי, לרוב הם עשויים מבד נפוח כמו טול או תחרה. השרוול הנפוח יכול להיות נפוח לכל אורכו או רק בחלק מסויים וקיים גם סגנון נפוח/נשפך של שרוולים גדולים, ארוכים ומתנופפים.

5.שרוולים נשפכים: השרוולים הנשפכים הם הקלאסיים והעדינים ביותר מבין כל סוגי השרוולים. מדובר על שרוול עדין ונשי, לרוב מבד חלק, דק וזורם כמו סאטן או משי. השרולים ״נשפכים״ על היד ומייצרים מראה שזורם עם כל תנועה ומחמיא לצורת הגוף והיד.

6. שרוולי ״over the shoulder״: שרוולי ה״אובר דה שולדר״ הם שרוולים שמגיעים בכל הסגנונות שתיארנו רק מעבר לכתף- כלאמר תלויים על הזרוע ומשאירים כתף חשופה. הסגנון הזה מייצר מראה יותר מודרני ונועז, הם חושפים את הכתפיים בצורה מכוונת אך עדיין משאירים מראה יותר קלאסי של שרוול. שרוולי האובר דה שולדר הם הפתרון המושלם לכלות שלא אוהבות את גזרת הגופייה אבל גם לא רוצות לכסות לחלוטין את הכתפיים.

מה עוד ניתן לעשות עם השרוולים?

השרוולים הם חלק מיוחד בכל שמלת כלה משום שניתן להפריד אותם משאר השמלה. השרוולים לא חייבים להיות מאותו הבד של השמלה ובכך לייצר מראה מיוחד, ניתן להוסיף אותם לכל שמלה קיימת בשביל עוד כיסוי וניתן אפילו להוסיף שרוולים מתנתקים שהופכים את השמלה לשמלה משתנה. הגיוון שניתן להגיע אליו בזכות השרוולים, היכולת שלהם להפוך לחלוטין כל שמלה והאפשרות להוסיף או לנתק אותם הם הסיבות העיקריות להצלחה של השרוולים הקצרים.

איפה ניתן למצוא שמלות כלה עם שרוולים קצרים?

כמעט לכל מעצבת שמלות כלה יהיו שמלות בגזרות השרוולים הקצרים. הלוק הקלאסי של השרוול הבנוי או שמלות ה״וואו״ עם השרוולים הנפוחים הם חלק מכל קולציית שמלות כלה. ברוב המקרים וברוב המקומות תוכלו למצוא כמה סגנונות של שרוולים קצרים. הסגנונות השונים משתלבים לכל סגנון כך שלא משנה איפה תחפשי או איזה סוג כלה את תוכלי למצוא שרוול קצר שיתאים לך. לרוב מעצבי שמלות יוכלו גם להציע את האפשרות להוסיף שרוולים לשמלה, בין אם לצרכי צניעות או מהעדפות אסתטיות. התייעצי עם המעצב או המעצבת בסטודיו ושאלי אותה אם ניתן להוסיף לשמלה כלשהי את שרוולי החלומות שלך.

איך ניתן להוסיף שרוולים לשמלה?

משום שהשרוולים מגיעים בכל מיני סגנונות כמעט לכל שמלה ניתן להוסיף שרוול. שרוולים מנותקים, שרוולי פעמון או שרוולי אוף דה שולדר ניתן להוסיף כמעט לכל שמלה- אפילו שמלת סטרפלס או שמלת כתפיות. בנוסף השרוולים לא חייבים להיות מאותו הבד של השמלה ולכן ניתן לייצר מראה מיוחד ונועז. נסי לשלב לדוגמא בין שרוולי תחרה או שרוולים נשפכים מסטאן לבין שמלה מבד אחר ותראי איך השמלה הופכת משמלה פשוטה לשמלה אופנתית ומיוחדת.

לסיכום

שמלות הכלה עם השרוולים הקצרים הן שמלות שמגיעות בכל סגנון. השרוולים יכולים להיות מסורתיים, מודרנים, נועזים, וינטג׳, נשיים או דרמטיים. השרוולים הקצרים מציעים שילוב מדהים בין נוחות לבין מסורת, הם יכולים להתאים למטרות כיסוי וצניעות, התאמות גזרה או כדי להוסיף עניין לשמלה. ניתן להוסיף שרוולים כמעט לכל שמלת כלה וניתן גם לייצר שרוולים מתנתקים שמשמשים כתוספת מדהימה לכל סגנון. לסיכום, לכל סגנון שתחפשי, כל כלה שלא תהיי או לכל מטרה- תוכלי להתייעץ איתנו בסלון שמלות הכלה של לירון פרטוש. שיהיה במזל טוב!

שמלות שרוול קצר
שמלות שרוול קצר
לתיאום פגישה

מלאי את הטופס ונחזור אליך בהקדם.