חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות אוף שולדרס

שמלת "רובי"

לתמונות נוספות

שמלת "רובי"

לתמונות נוספות

שמלת "מלודי"

לתמונות נוספות

שמלת "מלודי"

לתמונות נוספות

שמלת "גרייס"

לתמונות נוספות

שמלת "גרייס"

לתמונות נוספות

שמלת "פז"

לתמונות נוספות

שמלת "פז"

לתמונות נוספות

שמלת "אמבר"

לתמונות נוספות

שמלת "אמבר"

לתמונות נוספות
לקביעת פגישת התרשמות בסטודיו

רוצה לקבל ייעוץ לגבי שמלת כלה? להגיע להתרשמות אצלנו בסטודיו? מלאי את הטופס ונענה לך בהקדם האפשרי.

על הטרנד הכי חם בעולם שמלות הכלה כבר שמעתם? הכירו את שמלות האוף שולדרס – ההגדרה של היום לשמלות מודרניות, עכשוויות, טרנדיות ואופנתיות.

מהן שמלות האוף דה שולדרס?

שמלות האוף דה שולדרס או ״הלא על הכתף״ הן שמלות כלה שהשרוולים שלהן מתחילים מהזרוע ולא מהכתף. לרוב השמלות ישבו בגזרה ישרה שמחברת בין המחשוף לשרוולים שעל הידיים. השמלות הן נשיות, מודרניות, נועזות ומחמיאות לגזרה הנשית מבלי לחשוף יותר מידי. הגזרה צברה פופולריות בשנים האחרונות ביחד עם טרנד שלא נגע רק לעולם שמלות הכלה- האוף דה שולדרס התפרסם בכל עולמות האופנה והגזרה נשארה פופולרית במיוחד גם שנים אחרי תחילת הטרד בעולם הכלה. לא ברור מה גרם לטרנד להפוך להיות סגנון מוביל בתחום אבל אפשר לשער שהגזרה צברה פופולריות בגלל שהיא מייצרת מראה שהוא קלאסי ועכשווי באותו הזמן.

מה המקור?

הלוקים הראשונים של חולצות ושמלות האוף דה שולדרס מגיעים אחורה עד ל1670, שם ראו נשים מובילות בודדות לובשות בגדים מעבר לכתף. בשנת 1800 נרשם השיא של הטרנד כשהדוכסית של נפוליאון והשושבינות שלה לבשו שמלות אוף דה שולדרס שעיצב צ׳רלס פרדריק בזמנו. מאז אייקונים לבשו את הסגנון לאורך שנים בינהם מרלין מונרו, קייטי פרי וברידג׳יט ברדוט שעל שמה נקרא לפעמים הסגנון כיום. בשנת 1960 ברידג׳יט העלתה מחדש את הפופולריות של הטרנד עד כדי כך שהוא נקרא על שמה לעתים קרובות. היום החולצות והשמלות בגזרת האוף דה שולדרס נמצאות כמעט בכל מקום והסגנון נחשב לאחד מהמפורסמים ולאחת מהגזרות הנפוצות ביותר בעולם שמלות הכלה.

שמלות כלה אוף שולדרס
שמלות כלה אוף שולדרס

איך זה בעולם שמלות הכלה?

בעולם שמלות הכלה טרנד האוף דה שולדרס הוא אלמנט מרכזי ונפוץ ברוב השמלות. הסגנון הוא תוספת מסויימת לסגנון המחוך המרכזי שנמצא כיום כמעט בכל שמלת כלה. משום שגזרת המחוך הייתה יושבת בעבר מעל לשכבות בד רבות לרוב השמלות הקלאסיות היו מגיעות עם השרוולים. לאורך השנים עם התפתחות עולם האופנה למקום יותר מודרני, נועז וחשוף לאט לאט התפתחה השמלה עם הכתפיים החשופות, לרוב שמלה בגזרת גופייה או מחוך ללא שרוולים. שמלות האוף דה שולדרס הם שילוב מדהים של שמלות שמציגות את הכתפיים ואת עצמות הכתפיים הנשיים ועם זאת משלבות רמז עדין לשרוול קלאסי. השמלות לרוב מגיעות עם שרוול משוחרר שיוצר מראה ניחוח, נשי וזורם שמחמיא מאוד לידיים ולצוואר של הכלה.

אילו שמלות אוף דה שולדרס ניתן למצוא?

גם שמלות האוף דה שולדרס מגיעות במגוון ענק של גזרות וסגנונות, שמלות עם קו ישר בין הידיים לבין החזה, שמלות אוף דה שולדרס עם שרוולים ארוכים, קצרים, נפוחים, מנותקים או מחוברים לשמלה ועוד. השמלות לפעמים מגיעות עם עליון בצורת מעטפת ועם חיתוך בצורת לב או וי עמוק- הנקודה היא שגם בתחום הספציפי של שמלות הכתף החשופה קיימים המון סגנונות שונים ולא מעט גזרות מיוחדות. הדבר המיוחד בסגנון האוף דה שולדרס הוא השילוב העדין בין חשיפת הכתפיים לבין שמירה על השרוול, השמלות מצליחות לייצר מראה מאוד נשי ועדין אך עם זאת חשוף בצורה מרומזת. השמלות הן לווא דווקא נועזות אבל הן כן נשיות ושופעות ביחד עם האלגנטיות והקלאס.

לסיכום

שמלות ״אוף דה שולדרס״ הן שמלות בגזרה פופולרית, השרוולים של השמלה נחים מעבר לכתף ובכך מציגים כתף חשופה. הלוק הוא נשי, מתוחכם, אלגנטי, קלאסי ועם זאת חדשני ונועז. שמלות הכתף החשופה קיימות כבר מאות שנים ובעולם שמלות הכלה ברור שהן כאן כדי להישאר.

לחצי להתרשמות ממגוון השמלות בסטודיו.

לתיאום פגישה

מלאי את הטופס ונחזור אליך בהקדם.