חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות שרוול ארוך

שמלת "שקד"

לתמונות נוספות

שמלת "שקד"

לתמונות נוספות

שמלת "קלייר"

לתמונות נוספות

שמלת "קלייר"

לתמונות נוספות

שמלת "סופייה"

לתמונות נוספות

שמלת "סופייה"

לתמונות נוספות

שמלת "נוי"

לתמונות נוספות

שמלת "נוי"

לתמונות נוספות

שמלת "גרייס"

לתמונות נוספות

שמלת "גרייס"

לתמונות נוספות

שמלת "ריקון"

לתמונות נוספות

שמלת "ריקון"

לתמונות נוספות

שמלת "טיפאני"

לתמונות נוספות

שמלת "טיפאני"

לתמונות נוספות

שמלת "פז"

לתמונות נוספות

שמלת "פז"

לתמונות נוספות
לקביעת פגישת התרשמות בסטודיו

רוצה לקבל ייעוץ לגבי שמלת כלה? להגיע להתרשמות אצלנו בסטודיו? מלאי את הטופס ונענה לך בהקדם האפשרי.

כלה יקרה, אם יום החתונה שלך מתקרב ועדיין לא מצאת את השמלה המושלמת כדאי שתקראי את המאמר הבא – על שמלות השרוול הארוך כבר שמעת? הנה כל מה שאת צריכה לדעת על שמלות כלה עם שרוול ארוך.

הקדמה

שמלות כלה הן שמלות לרוב לבנות שכלות נוהגות ללבוש ביום חתונתם. לאורך השנים הסגנונות והעיצובים בעולם הכלה התפתחו והשתנו, בין היתר אחד מהדברים שנשארו מהשמלות הקלאסיות הם שמלות השרוול הארוך. שמלות כלה הן לרוב שמלות ארוכות, נפוחות ולבנות שמגיעות עם חיתוך מחוך כזה או אחר ושרוולים נפוחים או צמודים בכל מיני אורכים. בין הגזרות והסגנונות השונים קיימת שמלת הכלה עם השרוול הארוך- הסמל לקלאסיקות, עדינות, אלגנטיות, צניעות וסטייל. השרוול הארוך זורם על היד ומייצר מראה מוארך ונשי.

מהן שמלות הכלה?

שמלות הכלה הן לרוב התמחות ספציפית של מעצבי אופנה שמתמחים בשמלות כלה. מעצבי השמלות לרוב מחדשים את הקולקציות פעם בשנה כמו שנהוג בתצוגות האופנה- בנוסף משנה לשנה ניתן לראות טרנדים בולטים שמגיעים כמעט לכל בית אופנה ומעצב/ת. הטרנדים יכולים לנוע מפפיונים ענקיים, לשמלות השקופות, המראה הרטוב ואפילו לטרנד החם של השנה- השמלות המעוטרות באבני חן מכל הסוגים. השרוולים הארוכים הם אחד ממאפייני היסוד של השמלה- שעליה נוספים אלמנטים עיצוביים ועיטורים שהופכים אותה למה שהיא. השרוולים הארוכים הם מאפיין משמעותי בעיצוב והם משתנים במהות שלהם משמלה לשמלה בהתאם לתוספות האחרות- לדוגמא בשמלה אחת השרוולים הארוכים יכולים לייצר תחושה של צניעות, באחרת תחושת חמימות וסטייל חורפי, באחת נועזות ו״אדג׳״ ובאחרת תחושת קלאסיות ואלגנטיות אל זמנית.

איך מייצרים שמלה כלה?

שמלות ליום החתונה הן מפריטי הלבוש המושקעים והמורכבים ביותר שקיימים בעולם האופנה. עבודתם של מעצבי השמלות לרוב כוללת שעות של תכנון ועיצוב, שעות של עבודה על חזון הקולקציה ואווירת השמלה ועוד שבועות אם לא חודשים של תפירה ודיוק השמלה. מכיוון והשמלות דורשות כל כך הרבה עבודה וירידה לרמה הדקה ביותר של הפרטים מומלץ לפנות לסטודיו מקצועי לעיצוב שמלות.

עוד תוספת דקה שצריך לשים לב אליה הינה שרוול השמלה, השרוול הוא לא תוספת של מה בכך- הוא חלק משמעותי מאופי השמלה והמראה הסופי שלה. למרות זאת את השרוול ניתן להוסיף בצורה יזומה לשמלות שלא מגיעות במקור עם שרוול- בעזרת כפפות ארוכות, שרוולים מתנתקים או אפילו תפירת שרוול לשמלה הקיימת. בכך בעצם הופך השרוול לתוספת שהופכת כל שמלה לשמלת חורף, שמלה צנועה או שמלה מסורתית ואלגנטית.

למי מתאימה שמלת השרוול הארוך?

שמלת השרוול הארוך היא כמו קלף האס- היא מתאימה ללא מעט כלות כל אחת מהסיבות שלה. השמלה מזוהה עם כלות מסורתיות וקלאסיות שמעדיפות מראה מיושן, לכלות צעירות ונועזות שמחפשות עיצוב עם אפקט הוואו, לכלות בחתונות חורף שמחפשות מראה דרמטי ועוצר נשימה ואפילו לכלות דתיות או צנועות שמחפשות קצת יותר כיסוי ביום החתונה. שמלת השרוול הארוך היא לא סתם אחת מהגזרות הנמכרות והנפוצות ביותר בעולם שמלות הכלה- מדובר באחת מאבני הבסיס של מעצבי השמלות, בזכות הוורסטיליות של השמלה והיתרונות הרבים שלה.

מאיפה הגיעו השרוולים הארוכים?

לשאלת המקור של השרוולים הארוכים יש כמה תשובות מעניינות- קודם כל התשובה הפשוטה היא שבעבר שמלות הכלה היו יותר מכוסות ומסורתיות, נשים היו לובשות שכבות רבות ולרוב גם שרוולים ארוכים שסימלו טוהר, בתוליות, צניעות ונאמנות למעמד החתונה הקדוש. לאורך השנים השרוולים הארוכים נהיו מאפיין לא רק של צניעות אלא גם של אופנה ואייקונים של סטייל ואלגנטיות כמו מייגן מרקל וקייט מידלטון בחרו בשמלות ארוכות גם ליום החתונה שלהן וגם לאירועים אחרים. השמלה עם השרוולים הארוכים נהייתה סמל של ממש לאלגנטיות, חן, צניעות ועדינות נשית שכלות רבות מחפשות לעצמן ביום החתונה שלהן. לאורך השנים ברור כי השרוולים הארוכים הופיעו בעולם האופנה מסיבות שונות אך לשמלות מקורות השראה רבים ובכל שנה נוספות לשמלה הקלאסית משמעויות נוספות.

מהם היתרונות של השרוולים?

שמלות השרוול הארוך הן שמלות אלגנטיות ואל זמניות שנשארו בולטות בעולם שמלות הכלה לאורך השנים. המראה הקלאסי נשאר רלוונטי כבר תקופות ארוכות בהיסטוריית האופנה ולא נראה שהמראה הקלאסי הזה הולך לשום מקום. קולקציה אחר קולקציה מעצבי שמלות בוחרים שוב ושוב לדמיין ולעצב מחדש את שמלת השרוול הארוך. הנה כמה מהיתרונות שהפכו את שמלות השרוול הארוך לאייקוניות בעולם הכלה-

  • ורסטיליות

השמלות מצליחות לייצר לא מעט לוקים שונים בהתאם לשמלה, לשרוול ולבד ממנו עשויה השמלה. דוגמאות טובות לכך הן לדוגמא שמלת הסאטן הקלאסית עם הכפפות הארוכות- הלוק הוא אלגנטי, הוליווד הישן, עשיר, נשי ויוקרתי או שמלה פשוטה ונפוחה שמוסיפים לה שרוולי שיפון נפוחים- הפאף בשרוולים מייצר מראה כיפי, צעיר, נועז, מיוחד וקסום כמו באגדות. דוגמא נוספת היא שמלת תחרה ארוכה וצמודה עם שרוולים ארוכים- בשביל לוק וינטג׳, ישן, מסורתי ודרמטי. הדוגמאות האלו הן רק הוכחה קטנה לכמה ששרוולים ארוכים יכולים לשנות לגמרי שמלה ולכמה שמלות השרוול הארוך הן מעל להכל ורסטיליות.

  • מראה שמור

שמלות השרוול הארוך מייצרות מראה שמור ומכוסה. הכיסוי שמציע השרוול הארוך מייצר תחושת צניעות ויכול להתאים לכלות שמחפשות מראה יותר שמור ומסורתי. השרוולים יכולים להיות תוספת של כיסוי לכל שמלה קיימת- כך שהם יכולים להיות אמצעי מדהים ל״הצנעת״ שמלה קיימת. כלות שאוהבות את המראה יכולות להוסיף שרוולים ארוכים לשמלה שמגיעה ללא שרוולים, השרוולים הם פשוטים לתפירה ותמיד ניתן לבקש מהמעצבת עוד קצת מהבד שממנו השמלה נתפרה ולייצר שרוולים חדשים שנוסיף לשמלה הקיימת. גם אם לא קיים עוד מאותו הבד אפשר תמיד ליצור מראה מודרני ונועז ולשלב בין שמלה קיימת לבין שרוולים ארוכים או כפפות מבד אחר- דוגמא קלאסית לזה היא התוספת היפה של שרוולי השיפון הנפוחים לשמלות הסטאן החלקות או לשמלות הנוצצות והקצרות: השילוב בין שני סוגי הבד יכול להיות מאפיין עיצובי בפני עצמו.

  • מסורת

אם את כלה שמחפשת לוק קצת יותר מסורתי אז השרוולים הארוכים הם בשבילך. השרוולים הארוכים מתאימים במיוחד לחתונות מסורתיות והם המאפיין שהכי מסמל את הקלאסיקה והמסורת של עולם החתונות. השמלות הארוכות הן סמל לנישואים כבר מאות שנים והשרוול הארוך מייצר מראה מסורתי ואלגנטי שמתאים בדיוק לכלות שאוהבות את הלוק המסורתי. מלבד המראה המסורתי הכיסוי עונה גם על חלק מהאמונות שמתקשרות למעמד החתונה- טוהרה, בתוליות, צניעות ועוד.

  • נוחות

השרוולים הארוכים מייצרים באופן אוטומטי תחושת חמימות ונוחות, אם את כלת חורף שמלות השרוול הארוך הן במיוחד בשבילך. בחורף נהוג ללבוש בגדים ארוכים ואפילו שכבות ושמלות השרוול הארוך מחממות, שומרות על מראה שמתאים לחורף ומספקות עוד טאצ׳ של אלגנטיות. השמלות לא רק מספקות כיסוי יותר שמרני אלא גם שומרות על החום שלך לאורך הערב וחוסכות לך שכבות שלא מתאימות למראה ״הכלה״. כלות רבות שנוטות לצד היותר מרומז ועדין בחתונה שלהן הרבה פעמים בוחרות בשרוול ארוך גם בשביל תחושת הנוחות שהוא מעניק- בלי כתפיות שעלולות לזוז ממקומן.

לסיכום

לסיכום היתרונות של שמלות הכלה עם השרוול הארוך ניתן לומר שהשמלה היא שילוב מדהים של לא מעט דברים: עדינות, חן, נשיות, מסורת, קלאס, טוהר, צניעות, סטייל, גמישות עיצובית, נוחות, חום, אלגנטיות ויופי. שמלות השרוול הארוך היו ותמיד יהיו חלק משמעותי מעולם שמלות הכלה בשל כל היתרונות הרבים שיש להן להציע. אם את כלה שמחפשת לרמוז לכיוון המסורת, מחפשת משהו קצת יותר מעניין מבחינה עיצובית או כלה שמחכה לרגע החופה הגשום והרומנטי מהסרטים- השרוול הארוך הוא בשבילך. שמלות הכלה הארוכות הן קריצה למסורת ולערכים העמוקים ביותר של מעמד החתונה- ההיסטוריה שמאחוריהן והמראה שהן מייצרות הם מה שהפך את השמלות לסמל חובה בכל קולקציית שמלות. כל כלה שלא תבחרי להיות- שווה לך לנסות לפחות שמלה אחת עם שרוולים ארוכים, אולי היא תהיה האחת.

שמלות כלה שרוול ארוך
שמלות כלה שרוול ארוך
לתיאום פגישה

מלאי את הטופס ונחזור אליך בהקדם.