חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות כלה עם מחשוף

שמלות כלה עם מחשוף מגיעות במגוון רחב של סגנונות וגזרות, ועם ההכוונה הנכונה כל אחת יכולה למצוא את שמלת הכלה המושלמת עבורה, שתעניק לה תחושה מדהימה במיוחד עבור היום המיוחד שלה. במאמר זה נספר לכן כל מה שצריך לדעת לגבי שמלות כלה עם מחשוף.

 

שמלות כלה עם מחשוף – מדוע הן כל כך פופולאריות?

במרוצת השנים המחשוף נכנס יותר ויותר לאופנה, ויכולנו לראות אותו מככב גם בתצוגות האופנה הגדולות וגם בחנויות הפופולאריות בקניונים. צורת המחשוף, עומקו והסגנון שלו אמנם השתנו עם הזמן, אבל הוא חדר עמוק לתוך התרבות שלנו ומאז נישאר חביב הקהל בתצורות שונות. שמלות כלה עם מחשוף הן ההמשכיות של פופולאריות המחשוף בעולם האופנה, וכיום ניתן למצוא סגנונות רבים המשלבים בתוכם מחשוף בעולם שמלות הכלה.

שמלת ים שמלת שקד - Plus Size (3)

להתרשמות מקולקציית השמלות החדשה ביותר >>>

אילו סוגי מחשופים קיימים בשמלות כלה?

בעולם שמלות כלה עם מחשוף, ישנם סגנונות וסוגים רבים. כל סגנון יחמיא למבנה גוף וגזרה אחרת, וחשוב להכיר את כל האופציות ולהתייעץ עם מומחית בתחום לפני שבוחרים את האחת. הנה סגנונות המחשוף הנפוצים ביותר בתחום שמלות הכלה:

  • מחשוף וי – מחשוף היורד לעומק החזה
  • מחשוף לב – מחשוף המדמה לב
  • מחשוף מרובע – מחשוף בצורת ריבוע שיושב מתחת עצם הבריח
  • מחשוף קולר – רצועות הנקשרות מאחורי הצוואר ומאפשרות לחשוף גם את הכתפיים והגב

 

איך לבחור שמלות כלה עם מחשוף?

בחירת השמלה הנכונה תשפיע רבות על איך יראה היום המיוחד שלך. אלו השאלות שאת צריכה לשאול את עצמך, בתהליך בחירת שמלות כלה עם מחשוף:

עם מה את מרגישה הכי בנוח

את הכי יפה כשנוח לך – ושמלת הכלה שלך צריכה כמובן להיראות מדהים ולסובב ראשים, אך בו בזמן היא גם צריכה להיות נחה, לאפשר לך להתרוצץ בה משלוחן לשולחן, לרקוד ברחבה עם בן או בת זוגך, וליהנות מהערב שלך באופן מקסימלי.

מה הכי מחמיא לגזרת הגוף שלך

ישנם סגנונות מסוימים המחמיאים לגזרות גוף שונות – בעיקר בתחום שמלות כלה עם מחשוף. בעזרת ייעוץ של מומחה בתחום, כמו סלון שמלות הכלה של לירון פרטוש, תוכלי למצוא את הסגנון שהכי יחמיא לך ולגזרה שלך, יבליט את כל מה שאת אוהבת בעצמך, וישים דגש על היופי שבך.

מה יגרום לך להרגיש הכי יפה שיש

החתונה שלך היא האירוע המשמעותי ביותר שתעברי בשלב זה של חייך, ובשל היותו כל כך חשוב ומרגש, במעמד מול כל אוהבייך ואהובייך, חשוב שתרגישי הכי יפה שיש. בחרי שמלות עם מחשוף שגורמות לך לביטחון, שמעלות לך חיוך על הפנים, שגורמות לך לעוף על עצמך – כי את הכי זוהרת כשאת בטוחה בעצמך.

מה יאפשר לך לרקוד ולהנות כל הערב

כולנו אוהבים לקרוע את הרחבה ולחגוג עד אור הבוקר, בעיקר באירועים כל כך משמעותיים ומרגשים עם כל המשפחה והחברים שלנו. חשוב שהשמלה שאת בוחרת תשרת את המטרה הזו, שהיא להתשחרר ולרקוד – לכן בחרי בחתך של מחשוף שלא מגביל אותך, גורם לך להתהלך ולזוז בצורה מסוימת, או גורם לך לחשוש שמשהו יקרה והשמלה תחשוף יתר על המידה. בחרי במחשוף שיעבוד עם הרצון שלך לרקוד ולהשתולל או ליהנות בנחת מהאירוע שלך – מה שתבחרי.

איך תשלבי את שאר האלמנטים בשמלה עם המחשוף

דרך מוצלחת לגרום לכל הלוק שלך להיות יותר הרמוני וקוהרנטי, הוא להתאים את שאר העיצוב של השמלה והאלמנטים שעליה למחשוף שתבחרי. למשל, ניתן לחקות את צורת הוי של המחשוף (במידה והוא בצורת וי) באיך שהשרוולים מסתיימים על ידייך, או בצורות גיאומטריות דומות לאורך השמלה, וכך ליצור הרמוניה עיצובית בין המחשוף לבין שאר השמלה.

 

תהליך עיצוב שמלת כלה הוא תהליך מורכב

נכון, ישנה תמיד האופציה לרכוש שמלת כלה מוכנה שרק צריכה התאמות למידותייך, אך כשבוחרים לעצב שמלת כלה מאפס, התהליך עצמו יכול להיות מורכב ומסועף. חשוב מאוד לבחור בסלון כלות מקצועי ומיומן בעיצוב שמלות כלה עם מחשוף, כדי שהחוויה שלך תהיה חיובית והשמלה שתצאי איתה תהיה כל מה שחלמת עליו. איך בוחרים סלון כלות?

 

לירון פרטוש – סלון שמלות כלה

כאמור, בחירה נכונה של סלון שמלות הכלה שלך תשפיע באופן מאוד משמעותי על כל החוויה שלך, מרגע הכניסה לסלון עצמו ועד לצעידה בדרך אל החופה ביום המיוחל. חשוב מאוד לדעת לבחור נכון ולהכיר את כל מה שיש לאופציות להציע, ובשביל זה איגדנו עבורך את כל היתרונות של סלון שמלות הכלה – לירון פרטוש.

 

חוויה אינטימית, נעימה ומרגשת

סלון הכלות של לירון פרטוש יודעים שחווית בחירת או עיצוב שמלת כלה היא חוויה מרגשת מאוד, מוצפת באמוציות רבות ומורכבת לעיתים. לכן, הצוות מבטיח לך חוויה חיובית, נעימה, אישית ואינטימית, כדי שלא תוסיפי לעצמך לחץ נוסף בדרך אל החופה.

 

מחבקות את כל המידות

המומחיות של סלון שמלות כלה – לירון פרטוש יודעות להתאים את עיצוב השמלה לכל מידה שהיא, ומתגאות בטווח מידות וגדלים רחב ומגוון, כך שכל אחת יכולה למצוא את שמלת החלומות שלה ולהיראות הכי מדהים שיש בחתונה שלה. הצוות ילווה אותך מהפגישה הראשונה ועד לחופה עצמה, בחווית עיצוב אישי שלא הכרת.

 

בידיים הטובות ביותר

הצוות המקצועי של לירון פרטוש – סלון שמלות כלה הוא בעל ניסיון של שנים בתחום שמלות כלה, ויודע להתאים עבורך שמלות כלה עם מחשוף שיהפכו אותך לכלה עוצרת נשימה. הסלון נבחר כבר שנה רביעית ברציפות בקטגוריות בחירת הזוגות באתר הנחשב mit 4 mit – כך שאין ספק שאת תהי בידיים המומחיות ביותר.

 

לסיכום

כלות המחפשות שמלות כלה עם מחשוף ימצאו מגוון מדהים בסלון שמלות הכלה של לירון פרטוש – ועם מחירים נוחים, התאמה אישית, ליווי צמוד ומגוון של מידות, אין ספק שכל אחת תצא עם שמלת החלומות שלה.

על מה דיברנו במאמר?
לתיאום פגישה

מלאי את הטופס ונחזור אליך בהקדם.