חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קולקציית שמלות כלה

אם גם את תמיד תהית לעצמך מהו השם הנכון להשקות של שמלות הכלה כדאי שתכירי את המושג "קולקציית שמלות כלה" – מהן הקולקציות, איפה מוצאים אותן ומה מיוחד בכל קולקציה וקולקציה. במאמר נספר לך את כל מה שניתן לספר על קולקציות, על ההבדלים ביניהן ועל היתרונות שמאחורי שיטת ההשקות.

בחירת הזוגות שנה רביעית ברציפות באתר

בחירת הזוגות
בחירת הזוגות
בחירת הזוגות
Diamonds
קולקציית 2023 בעיצובה של לירון פרטוש
הצג קולקציה
Once Upon a Time
קולקציה של הגשמת חלומות
הצג קולקציה
ATELIER – 2024
New Collection
הצג קולקציה
לקביעת פגישת התרשמות בסטודיו

רוצה לקבל ייעוץ לגבי שמלת כלה? להגיע להתרשמות אצלנו בסטודיו? מלאי את הטופס ונענה לך בהקדם האפשרי.

מהן קולקציות?

קולקציה היא מונח שמתאר אוסף, לקט או קובץ, לרוב בהקשרים לעלם האופנה. הקולקציות הן שם תואר להשקות חדשות ומרוכזות של אוסף פריטים, לרוב בנושא משותף או בקו מחשבה דומה. הקולקציות הן דרך שיווקית בעולם האופנה והצרכנות והן דרך מצוינת לחדש ולהישאר בטרנדים.

קולקציה אצל מותג או מעצב היא לרוב השקה שבאה לשרת כמה מטרות- בדומה לאומן שמשחרר אלבום מלא שירים במקום לשחרר כמה שירים בנפרד, כך האומן מעביר מסר משותף, משפר את הסיכויים של השירים להצליח ומייצר אוסף באותו כיוון. הקולקציות לרוב סובבות סביב נושא או מראה מסוים, מגוונות את המבחר, מרכזות כמה מוצרים לשיווק משותף, שומרות על עדכניות ומושכות תשומת לב למותג, והן פשוטות יותר לפרסום, הפצה ומכירה מאשר אם היו משחררים כל פריט בקולקציה בנפרד.

 

למה קולקציות נועדו?

כמו שציינו לפני כן הקולקציות הן כלי יעיל למעצבים ומותגים להתחבר לכמה מטרות: השקה מרוכזת, שיווק יעיל, הגדלת המבחר, נושא משותף ועוד. בעולם האופנה לקולקציות יש יתרונות נוספים כמו התאמה לחודשי ועונות השנה, עמידה בקצב החילוף של הטרנדים ובעיקר שמירה על עדכניות ועכשוויות במותג. בנוסף הקולקציות מגבירות את הסיכוי של המותג להצליח משום שכל קולקציה שונה מקודמותיה ובכך המותג יכול לייצר מגוון שפונה לקהל רחב יותר, אם בעבר לא אהבת קולקציה אולי תאהבי יותר את הבאה. הקולקציות הן אבן מפתח בעולם האופנה והן חלק מהנורמות המקובלות בכל פינותיו- אצל מעצבים, במותגי ענק, ברשתות וגם בעולם שמלות הכלה.

 

אילו קולקציות קיימות בעולם שמלות הכלה?

הקולקציות נחלקות לכמה סוגים שונים של השקות- קולקציות עונתיות לדוגמא קולקציה לחורף או לקיץ, קולקציות נושא לדוגמא קולקציית יהלומים או קולקציה פרחונית, חלוקה לשנים לדוגמא שמלות לכלה 2022 ושמלות לכלה 2023 וכך הלאה. הקולקציות בעולם הכלה שונות זו מזו במיוחד משום שעולם שמלות הכלה לא רק עובר טרנדים ושינויים כמו שאר עולם האופנה אלא גם שרוב שמלות הכלה נתפרות בידי מעצבים, וכל מעצב ומעצבת מנסים לחדש ולהמציא את עצמם מחדש לכל קולקציה.

כך נוצר מגוון ענק אפילו בין קולקציות של אותו מעצב. הקולקציות הן כלי נהדר לכלה שמחפשת שמלה משום שכלה שאהבה שמלה אחת מקולקציה יכולה לבוא ולראות שמלות דומות מבחינת העיצוב, הרעיון או טווח המחירים.

 

אילו קולקציות קיימות אצלנו?

אצלו בסטודיו של לירון פרטוש קיימות לא מעט קולקציות של שמלות כלה שנאספו לאורך השנים. הקולקציות מגוונות, שונות זו מזו, מתאימות למגוון סגנונות ולמגוון גזרות. הקולקציות נבנו לאורך זמן תוך חשיבה והקפדה על הנושא והרעיון מאחורי כל קולקציה וזו גם הסיבה שהקולקציות נשארות זמינות אצלנו לאורך זמן- גם כי הן מדהימות וגם כי הן מייצרות מגוון כך שכל כלה תוכל למצוא משהו מדהים אצלנו. הקולקציות החדשות ביותר שלנו הן קולקציית היהלומים המלכותית והנוצצת וקולקציית היה היה פעם שמתעסקת כולה בשמלות מהאגדות.

 

לסיכום

קולקציה היא מושג שמתאר אוסף או לקט של פריטים בעולם האופנה. הקולקציות מאפיינות מספר מוצרים עם קו מחשבה דומה שהושקו יחד במותג כלשהו. שמלות הכלה שלנו מתפרסות על מגוון קולקציות כדי שתזכי למגוון ולאפשרויות.

לתיאום פגישה

מלאי את הטופס ונחזור אליך בהקדם.