חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שמלות כלה קצרות בעיצוב אישי

שמלת "ים"

לתמונות נוספות

שמלת "ים"

לתמונות נוספות

שמלת "פרלה"

לתמונות נוספות

שמלת "פרלה"

לתמונות נוספות
לקביעת פגישת התרשמות בסטודיו

רוצה לקבל ייעוץ לגבי שמלת כלה? להגיע להתרשמות אצלנו בסטודיו? מלאי את הטופס ונענה לך בהקדם האפשרי.

ארצנו היפה ידועה בהרבה דברים, אחד מהם הוא הקיץ הארוך והחם שמתרחש בה כל שנה. בשל כך, כלות רבות מחפשות שמלות כלה קצרות שיתאימו למזג האוויר הישראלי, יאפשרו להן לרקוד ולנוע בנוחות, ולא להזיע כל הערב (או הצהריים) של החתונה. שמלות כלה קצרות יכולות להיות פתרון מעולה עבור הכלות הישראליות, ובמאמר זה נסביר בדיוק למה. כל הפרטים ממש כאן. 

כלות של קיץ (או כל עונה חוץ מהחורף)

ישראל ידועה בעונת קיץ ארוכה וממושכת, שזולגת קצת אל תוך הסתיו ואל האביב גם כן. זוגות ישראלים רבים מתכננים חתונות חוץ ברוב חודשי השנה, אולי חוץ מחודשיים במהלך שיא החורף הישראלי בהן מזג האוויר קר וגם גשום. שמלות כלה קצרות הן פתרון מושלם עבור כלות רבות, ותיכף נסביר בדיוק למה.

מדוע לבחור שמלות כלה קצרות?

אז מדוע לבחור באפשרות המיוחדת ולא לדבוק בגזרה ה׳רגילה׳ של שמלות הכלה הקיימות? איגדנו עבורכן את הסיבות המובילות לבחור שמלות כלה קצרות:

נוחות לערב ממושך

בהנחה שאת לא מתכננת להעביר את רוב הערב שלך ישובה על כיסא לצד שולחן, חשוב שהשמלה שתבחרי תעניק לך מקסימום של נוחות וגמישות לאורח הערב. שמלות כלה קצרות הן פתרון מעולה גם כשחם, וגם כשאת מעוניינת לנוע ולזוז במהלך כל הערב ולא מרוצה לדרוך על השמלה של עצמך, ללכלך אותה או לגרור אותה בידיים אחרייך.

קלילות וצעירות

שמלות כלה קצרות משקפות אישיות קלילה וצעירה, ויכולות גם להתאים לכלות שמעוניינות לשקף שובבות, מודרניות וייחודיות. ישנן דרכים רבות לתת טוויסט מיוחד על שמלת הכלה הקלאסית, ולעצב אותה בגזרה קצרה, בין אם עד הברכיים או קצת יותר קצרות – זו בחירה מצוינת שתביא לך מלא מחמאות.

מאפשרות לקרוע את הרחבה

החתונה שלך היא ה-ערב הכי חשוב בחייך, בו את אמורה ליהנות בטירוף, לרקוד עם כל החברים והמשפחה, ולחגוג את האהבה שלך עם אהוב או אהובת ליבך ולשחרר מכל הדאגות. שמלות כלה קצרות יאפשרו לך לעשות זאת, ולקרוע את הרחבה עם כל האורחים שאת כל כך אוהבת. הן יאפשרו לך מקסימום תנועה, לא יהיו מסורבלות, ישאירו אותך מאווררת וימנעו ממך להתחמם יתר על המידה או להזיע.

מה חשוב לוודא לפני שאת בוחרת שמלות כלה קצרות?

אז החלטת שאת מעוניינת לבחור שמלות כלה קצרות. מעולה! מה עושים עכשיו? חשוב לשקול את הפרמטרים הבאים לפני שתגידי כן לשמלת החלומות שלך:

שהיא תשב מושלם על גזרתך

את כבר יודעת שאת הכי יפה כשאת מרגישה טוב עם עצמך. ועל כן, בחרי שמלת כלה שתשב מושלם על הגזרה שלך. בחרי לעבוד עם סטודיו שמלות כלה שמאפשר התאמה למידותייך, הוספת אלמנטים שיחמיאו לגזרה שלך וייעוץ של מומחית לגבי מה הכי יחמיא למבנה הגוף שלך. גם שמלות כלה קצרות צריכות להיות מותאמות לגזרתך, וניתן לבצע בהן מגוון של התאמות בכדי לוודא שהן יושבות עלייך בצורה הכי מחמיאה שאפשר.

סטייל על זמני

נכון, כל כמה זמן מופיעים טרנדים כאלו ואחרים שסוחפים את עולם האופנה וכמובן מגיעים גם אל תחום שמלות הכלה. אך לפני שאת בוחרת שמלות כלה קצרות, חשבי רגע על איך תרגישי לגביהן בעוד כמה שנים, כמה באמת הבחירה שלך מושפעת ממגוון של אינפולאנסרים וטרנדים חולפים וכמה היא משקפת את מי שאת באמת.

בול לטעם שלך

בהמשך לבחירה העל זמנית, הקפידי לבחור שמלת כלה שמשקפת את הטעם שלך: בחירת שמלת כלה, בין אם מדובר בשמלה ארוכה או שמלות כלה קצרות, יכולה להיות מושפעת הרבה מהסביבה – מה אמא חושבת, מה החברות חושבות, וכולי. אבל חשוב שבעת החבירה את תהי קשובה לעצמך ותבחרי שמלה שהיא בול לטעם שלך, משקפת את האישיות שלך ואת כל מה שמיוחד בך.

התאמה אישית

שמלת הכלה שלך היא אולי פריט הלבוש הכי מושקע שיהיה לך, וכמובן הכי סנטימנטלי. ככזה, חשוב שתעבדי עם מעצבת שמלות כלה שיודעת להתאים אישית את השמלה ללקוחה, וכך ליצור עבורה פריט ייחודי ואישי שישקף את האישיות שלה ויגרום לה להרגיש הכי מיוחדת שיש.

סטודיו לירון פרטוש – הבית שלך

ישנם לא מעט מעצבים ומעצבות של שמלות כלה בישראל – מה מבדיל את הסטודיו של לירון פרטוש מהשאר?

מגוון של גזרות

הסטודיו של לירון פרטוש שם בראש מעייניו את האינקלוסיביות: השמלות מיוצרות במגוון מידות משמלות במידות גדולות ועד לשמלות בגזרת פטיט, מגזרות  ומבחר של גזרות שונות, כך שכל אחת יכולה ליהנות מפריט מדהים שנתפר למידותיה ויגרום לה להיראות ובעיקר להרגיש הכי קסומה שיש. תוכלי להיות בטוחה שתקבלי שמלה שמחמיאה לך, מדגישה את כל היופי הטבעי שלך ועוזרת לביטחון העצמי שלך ביום החשוב הזה.

התאמה אישית

בסטודיו של לירון פרטוש דוגלים בהתאמה אישית לאורך כל הדרך – תוכלי לעצב יחד עם מומחית מהתחום את השמלה שלך בהתאמה אישית מלאה, מהגזרה, הצבע, הבד, העיטורים, תוספות מיוחדות ועוד. הסטודיו מציע ליווי אישי של עיצוב השמלה והתאמותיה עד שהשמלה תהיה מושלמת עבורך ותעניק לך את כל מה שאת מחפשת. בין אם מדובר בעיצוב אישי שלך, או במשלה מוכנה שיתאימו לגזרתך, הכל אפשרי וכל זאת באווירה נעימה ואינטימית, עם צוות מקצועי שיעשה הכל כדי שתצאי מרוצה.

מחירים אטרקטיביים

שמלת הכלה שלך היא אמנם פריט הלבוש בו כנראה תשקיעי את הסכום המשמעותי ביותר (ובצדק) אך היא לא צריכה לשבור לך את כל החסכונות. הסטודיו של לירון פרטוש מציע שמלות כלה קצרות מדהימות ומותאמות אישית במחירים נוחים, לקנייה וגם להשכרה, מה שנוח לך.

הצטרפי לקהילת הלקוחות הכי מרוצות שיש

הסטודיו של לירון פרטוש מתגאה בשירות לקוחות לא פחות ממושלם, שמותיר אחריו לקוחות מרוצות שישמחו להמליץ עליו ולפרגן בכל פלטפורמה. עד כדי כך, שהסטודיו של לירון פרטוש קיבל את התואר ׳בחירת הזוגות׳ בשנה ה-3 ברציפות באתר mit 4 mit.

כל סגנון שרק תרצי

סטודיו לירון פרטוש מציע ללקוחותיו מגוון עצום של סגנונות – החל משמלת כלה עם שרוולים ארוכים, שמלות נוצצות, שמלות מחוך, שמלות צנועות, שמלות כלה קצרות, שמלות תחרה ואף שמלות שניות לערב מלא הפתעות. כל סגנון שתוכלי לחלום עליו – הוא אפשרי.

לסיכום

אם את מעוניינת בשמלה מיוחדת עם טוויסט מפתיע ליום החתונה שלך, שמלות כלה קצרות הן הפתרון המושלם. קלילות ונוחות, צעירות ומודרניות, הן הבחירה של כלות שמחפשות משהו ייחודי ויוצא דופן. בסטודיו שמלות הכלה של לירון פרטוש תמצאי שמלות כלה במגוון של גזרות, סגנונות וצבעים, כך שכל אחת תוכל למצוא את ההתאמה המושלמת ליום המיוחד שלה.

שמלות כלה קצרות
שמלות כלה קצרות
לתיאום פגישה

מלאי את הטופס ונחזור אליך בהקדם.